Bite-sized wisdom...

What's hot, what's new? How great shopper marketing can make retail better...

18 december 2024

Waarom een Shopper Marketeer Neuromarketing moet omarmen

Neuromarketing is als de geheime saus in je favoriete gerecht: je weet misschien niet precies wat er...

2 december 2024

Shopper Marketing: Marketing van de Toekomst!

In een wereld waar consumenten steeds meer keuzes hebben en de concurrentie heviger is dan ooit, is ...

26 oktober 2024

De shopper journey ‘tough-points’

In onze CPG marketing wereld wordt er vaak gesproken over het verbeteren van ‘touch-points’. De ...

3 september 2024

Retail Media in relatie met Shopper Marketing

In de afgelopen jaren heeft retail media een enorme groei doorgemaakt, niet alleen online, maar ook ...

28 augustus 2024

Retail Media als onderdeel van Full-Funnel Marketing

Full-funnel Marketing betekent dat je gespecialiseerde content en strategieën ontwikkeld die inspel...

6 augustus 2024

Crisis!

Recessie, financiële crisis en stijgende prijzen zijn termen waar we de afgelopen jaren aan gewend ...

Shopper Marketing in 2024

21 juli 2024

Ik zie, ik zie wat jij ook ziet

Weten jullie ’t nog? Vanaf december 2022 en gedurende 2023 kon je geen dag doorkomen zonder verwij...

Let's talk loyalty!

25 mei 2024

Engage beyond the transaction

Boosting omnichannel shopper engagement through loyalty marketing in retail. Dat is het onderwerp wa...

Shoppermarketing is non-lineair.

12 februari 2024

Aantrekken, betrekken en converteren

Shoppermarketing heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een onmisbare strategie voor merken en...

Redactie

6 januari 2024

“Become data-driven or perish”…

Weer zo’n ronkende titel over hoe de ‘data-driven enterprise’ er in 2025-2030 uit gaat zien. H...

Koen van Dijck

24 december 2023

Het kraken van de loyaliteitscode

Heb je ooit gehoord van het gezegde: "De duivel zit in de details"? Dat heb ik zeker, en het raakte ...