Ook al lijkt het misschien een relatief kleine en losse bijdrage... doe mee en maak ons samen slimmer!
“Wil je snel, ga dan alleen. Wil je ver, ga dan met ons.”
Heb je een bijdrage die je wilt delen? Neem dan even contact met ons op: edward@isminstituut.nl
13 november 2024
5 november 2024
Why your strategic plan needs to start with composable commerce.
6 september 2024
8 februari 2024
De foodsector is een cruciale schakel in de economie. En uiteraard is oedsel een basisbehoefte voor...
23 januari 2024
Today’s brands and retailers operate in a dynamic, omnichannel environment. Social media, mobile a...
4 december 2023
We willen je graag op de hoogte stellen over ons nieuwe onderzoek over de ontwikkelingen rondom A-me...
26 oktober 2023
3 april 2023
Markt Effect heeft onderzoek gedaan naar de manier waarop consumenten omgaan met de dalende koopkrac...
25 januari 2023
Shopper marketing is a recent approach to marketing. Since shopper marketing is in the early stages ...
31 oktober 2022
In-store analytics is a growing phenomenon where new technologies and digital solutions are emerging...
24 oktober 2022
We vroegen 3.000 consumenten in heel Europa naar hun shopgedrag en hoe retailers hun verkopen kunne...