Library - Wisdom of Crowds

Voor ISMI betekent Wisdom of Crowds dat ons netwerk slimmer is dan ons slimste lid. Essentiële voorwaarden voor deze 'wisdom' zijn onafhankelijkheid en diversiteit. Met de kennisbibliotheek en andere services op de website bieden we 's-werelds grootste databank op het gebied van business-to-shopper kennis en inspiratie.

Ook al lijkt het misschien een relatief kleine en losse bijdrage... doe mee en maak ons samen slimmer!

“Wil je snel, ga dan alleen. Wil je ver, ga dan met ons.”

Heb je een bijdrage die je wilt delen? Neem dan even contact met ons op: edward@isminstituut.nl 

Vind een publicatie

5 november 2024

Reimagining Retail Commerce in 2024

Why your strategic plan needs to start with composable commerce.

8 februari 2024

De foodsector richting een circulaire toekomst

De foodsector is een cruciale schakel in de economie. En uiteraard is oedsel een basisbehoefte voor...

23 januari 2024

What is Shopper Marketing Now and Key Future Trends

Today’s brands and retailers operate in a dynamic, omnichannel environment. Social media, mobile a...

4 december 2023

A-merk v.s Private Label | Markteffect Monitor

We willen je graag op de hoogte stellen over ons nieuwe onderzoek over de ontwikkelingen rondom A-me...

3 april 2023

Hoe gaan consumenten om met dalende koopkracht | Markt Effect

Markt Effect heeft onderzoek gedaan naar de manier waarop consumenten omgaan met de dalende koopkrac...

25 januari 2023

Exploring Shopper Marketing Approach Implications On Brand Communication At The Point-Of-Purchase

Shopper marketing is a recent approach to marketing. Since shopper marketing is in the early stages ...

Matthew Presley | Master's Thesis

31 oktober 2022

THE SCIENCE OF SHOPPING: LEVERAGING IN-STORE ANALYTICS AND SHOPPER MARKETING IN A “PHYGITAL” PARADIGM

In-store analytics is a growing phenomenon where new technologies and digital solutions are emerging...

Consumentenverwachtingen in een wereld na de pandemie.

24 oktober 2022

Het Europese E-commercerapport | Molly

We vroegen 3.000 consumenten in heel Europa naar hun shopgedrag en hoe retailers hun verkopen kunne...