ISMI on Tour bij Tony's Chocolonely

Op 9 april vond er een inspirerende editie van ISMI on Tour plaats bij Tony's Chocolonely in Amsterdam. De bijeenkomst stond in het teken van inspiratie, samenwerking en het delen van kennis rondom Trade-en Shopper Marketing.
10 april 2025

Tony's missie als rode draad
Wat een topmiddag. Al 20 jaar wordt Tony’s Chocolonely gedreven door een duidelijke missie: 100% slaafvrije chocolade. Deze missie kwam niet alleen terug in de presentaties over het ontstaan, de groei van het merk en de visuele identiteit, maar ook in de manier waarop Tony’s elke stap in de keten kritisch bekijkt en durft te veranderen.

Samen aan de slag
De deelnemers gingen vervolgens actief aan de slag met een gezamenlijke casus. In groepen werd nagedacht over creatieve oplossingen, waarbij de missie van Tony’s, smaakbeleving en Shopper Marketing centraal stonden. De creativiteit en energie van alle deelnemers zorgden voor verrassende inzichten en concrete ideeën.

Interactie en inspiratie
De interactieve opzet van de middag zorgde voor veel betrokkenheid. Pakkende en diepgaande presentatie, goede discussies, serious business, fun en inspiratie. Tony’s kantoor – zelf een bron van inspiratie – droeg bij aan de open en energieke sfeer. 

Shopper marketing in actie
Tijdens het werken aan de casus werd duidelijk hoe Shopper Marketing ingezet kan worden om in dit geval smaak, merk en missie dichter bij de consument en shopper te brengen. Van in-store activatie tot impactvolle communicatie oplossingen: de deelnemers en Tony’s laten maar weer eens zien hoe purpose en creativiteit hand in hand kunnen gaan.

Kortom, een middag vol inspiratie, creativiteit en verbinding, helemaal in de geest van Tony’s: samen maken we impact.

Wil jij ook eens een on Tour organiseren. Laat het ons weten info@isminstituut.nl