My work

Showcase your work beautifully. Be proud!

11 april 2021

JAVA HOUSE Cold Brew Coffee

Bij de introductie van JAVA HOUSE Cold Brew Coffee in Nederland is Het Gevonden Voorwerp gevraagd om...

28 december 2021

Hoe Smint constante merkgroei realiseert

Smint groeit 5 jaar lang op rij in omzet en merkwaarde. Hoe dat kan?Smint speelt met hun commerc...

4 januari 2023

Zo. Nu eerst duurzaamheid

Als je de wereld als jouw familie ziet, dan moet je er ook goed voor zorgen. Dat is dus precies wat ...

19 maart 2021

De helft van de Nederlanders vindt dagelijks vlees eten niet meer van deze tijd

Onderzoeksbureau Markteffect heeft afgelopen week, gedurende de Nationale Week Zonder Vlees, een uit...

10 februari 2021

Casa di Mama Pop-Up Pizzeria

Een authentieke Italiaanse pizzabelevenis, dát zijn de pizza’s van Casa di Mama. Young Perfect ve...

17 april 2021

Modulaire shop-in-shop voor Lief Dier – Pets Place

De Virupa ontwerpstudio ontwikkelde in samenwerking met Virupa Display vanaf scratch een range ontwe...

26 september 2022

WIN EEN WEEEKEND OP EEN MEATLESS FARM

Vanaf de herfst van 2021 ligt Meatless Farm in de digitale schappen van JUMBO.com én in een geselec...

5 mei 2021

Wat is de optimale prijsstelling voor Autodrop?

Autodrop, wie kent het niet?Autodrop is een Nederlands snoep- en dropmerk die onder snoepfabrika...

30 oktober 2021

C&A Connected Shopping

The Industrious proposed a new way for C&A shoppers to participate by creating curated collections b...

10 oktober 2022

Lowlander - Drink Beer, Fight Climate Change!

Met zo’n slogan hoeven wij geen twee keer na te denken om een briefing met volle handen aan te pak...

8 november 2021

Lego Dimensions Encounter

To promote WB Games’ groundbreaking toys-to-life game, LEGO Dimensions, The Industrious tapped the...

1 november 2022

Eerste prijs voor duurzame innovatie L’Oréal Duitsland

Door het wijzigen van bestaande displayontwerpen, heeft Holbox de eerste prijs gewonnen op de “Lâ€...