Peter ‘t Hoen is de oprichter van Retail Reviver, een creatief adviesbureau op strategisch en conceptueel niveau. Tijdens zijn carrière werkte hij op internationaal niveau voor multinationals als wel coole startups en gepassioneerde kleine ondernemers. Hij is nieuwsgierig en creatief van aard, maar verliest nooit zijn pragmatische en kritische kant. Deze bilaterale vaardigheden komen tot uiting in zijn liefde voor design en interesse in marketing. Zijn brede kennis en vermogen om liminaal te denken met een holistische houding, maken hem tot een allround strategisch creatief die niet in silo's denkt.
Hij ziet het omnivalente woord ‘design’ in een bredere zin en beschouwt het als een mentaliteit en hulpmiddel om vragen te vinden om antwoorden op te lossen. Het laterale denken van een ontwerper ziet hij als essentieel middel voor de creativiteit om 'het verschil kan maken’. Met dit idee helpt Peter merken te verbinden met consumenten door te vragen ‘voor wie doe je het’ en ‘wie ben jij’ met behulp van tools als ‘wat als?’ en ‘waarom niet?’ om zo percepties te veranderen en de status quo uit te dagen. Zijn drive is om bedrijven en instellingen (commercieel) nog relevanter te maken en een volgende stap te zetten in een volatiele tijd.