Deelnemende retail: Albert Heijn
De Casa di Mama Pop-Up Pizzeria is een premium concept, welke Young Perfect uitrolt. De setting gaat als een rondreizend circus langs een aantal speciaal geselecteerde Albert Heijn winkels. Zo richt Dr. Oetker haar pijlen op het hoofd van het huishouden; de pizza’s zijn namelijk ideaal voor momenten waarop snel iets lekkers op tafel moet staan. Maar dan wel met de kwaliteit die de shopper van Dr. Oetker gewend is, waarbij Casa di Mama smaakt en eruit ziet als een huisgemaakte pizza met vers, in de oven gerezen, deeg en verse ingrediënten.
Delizioso!
Tijdens de activatie worden de Casa di Mama pizza’s – om het plaatje compleet te maken – in een echte steenoven bereid. Met een pizzaschep worden de afgebakken pizza’s vervolgens uit de oven getild om vervolgens in mooie punten gesneden te worden. Delizioso! Voor de shopper geldt natuurlijk dat de pizza’s ook thuis in eigen oven op 230 tot 250 graden kunnen worden klaargemaakt. Bij aankoop van twee pizza’s ontvangen zij zelfs een gratis Dr. Oetker pizzasnijder.
Pop-Up Pizzeria
De Pop-Up Pizzeria staat een week lang op de winkelvloer. Het doel? Extra exposure en contactmomenten met de shopper. Uit de speakers op het meubel klinkt tijdens activatie toepasselijke Italiaanse muziek, een mooie manier om de uitstraling van het meubel te versterken. Divers POS-materiaal in Casa di Mama branding vestigt daarnaast extra de aandacht op de activatie en geactiveerde producten.