Locatie: 180 winkels
Deelnemende retail: Albert Heijn
Dé tafel
Door middel van de tafel werden shoppers door een menu van gemakkelijke, gezonde en lekkere gerechten geleid. Deze tafel bestond uit drie verschillende ontbijt, lunch en diner recepten. Die recepten werden bereid met private label producten én producten van Gold & Green, Smaakt, Brassica, Bonduelle, Becel en Verstegen. Een multibrand cross category activatie dus! De geluidseffecten en aantrekkelijke content moesten dienen als extra trigger voor de shopper om bij de Voedingscoach langs te lopen.
Bewuster eten en leven
Wat was het doel van deze activatie? Wij wilden de klanten en medewerkers van Albert Heijn helpen om bewuster te eten en leven. Dat werd met deze activatie zeker bereikt! Er waren veel shoppers die een kijkje bij de interactieve tafel kwamen nemen en die het een leuk concept vonden. Ook Albert Heijn was tevreden over deze activatie en gaven aan dit concept zeker nog een keer te gaan gebruiken. Een geslaagde activatie dus!