In ons vakgebied hebben we alléén maar te maken met merken. Private label, zgn. A- merken (wanneer ben je eigenlijk een B of C merk?). Merken die performen binnen een categorie (of soms daarbuiten). Al deze merken hebben hun eigen Brand assets, onder andere kleur, vorm, typo, verpakking en een unieke brandstory. Deze worden tegenwoordig op meerdere onderdelen beoordeeld. Je vindt iets mooi of niet, de maatschappelijk missie/purpose sluit aan bij jouw belevingswereld of het interesseert je niet, de verpakking en communicatie draagt bij aan de shopper experience of doet dat juist niet. En... ervaren we in de customer journey de merkbelofte of zijn het nog steeds 2 gescheiden werelden?
We bespreken in de context van merken en merkbeleving waarom, en op basis waarvan we als shopper keuzes maken. Waarom we vaak het één zeggen en vinden, maar toch iets anders doen. Hoe merkbeloften, merkwaarden en het gedrag van merken ons koopgedrag beïnvloed. Én welke rol verpakkingen hebben in de shopper experience.
Onze experts gaan op basis van recent onderzoek live de discussie aan met elkaar en met jou.
De inschrijving voor dit superinteressante webinar is helemaal gratis.
Schrijf je dan ook zo spoedig mogelijk in want we hebben plek voor maximaal 100 deelnemers. (ISMI leden krijgen altijd voorang)