Ga mee op ISMI on Tour – een kijkje achter de schermen!
Twee keer per jaar nemen we je mee op bezoek bij één van onze leden. Dit is je kans om letterlijk een kijkje in de keuken te nemen en te zien hoe zij het aanpakken!
Wat staat er op het programma?
Schrijf je nu vast in en mis het niet.
We zijn in april te gast bij Tony's Chocolonely. Iedereen kent dit iconische merk. En waarvoor ze staan.
Op dit moment is er illegale arbeid op cacaoplantages in West-Afrika. Dit is een direct resultaat van de ongelijk verdeelde cacaoketen. Tony’s Chocolonely bestaat om dit te veranderen. Kinderarbeid en dwangarbeid zijn verboden, en deze illegale praktijken moet stoppen.
Samen maken we een einde aan alle vormen van uitbuiting in de cacao-industrie. Hoe? Nou, dat is niet gemakkelijk. Maar we weten dat het mogelijk is met de hulp van Tony’s routekaart. Samen kunnen we de industrie wereldwijd veranderen. Hoe meer mensen meedoen en ons verhaal delen, hoe eerder we samen een einde maken aan uitbuiting in cacao.
Sluit je aan bij deze unieke 'on tour' en krijg een kijkje achter de schermen bij een van de meest toonaangevende merken in Nederland. Leer van hun 'best practices', vergroot je netwerk en laat je inspireren door de kracht van Shopper Marketing en Category Management.
Mis deze kans niet en meld je vandaag nog aan voor ISMI 'on tour' bij Tony's Chocolonely