'Catch the Shopper' is een event dat professionals in retail- en merkorganisaties ideeën geeft hoe te navigeren in een snel veranderende consumentenmarkt.
Wat zijn de drijfveren achter de keuzes van de consument en wat gebeurt er in het menselijk brein als shoppers hun beslissingen nemen? Tijdens Catch the Shopper worden de ‘geheime codes’ van producten, diensten en merken gekraakt, krijg je inzicht waarom mensen ze kopen. Ook krijg je van specialisten handvatten aangereikt hoe je deze kennis toe kunt passen in je dagelijkse marketing(communicatie) door belangrijke factoren zoals relevantie, differentiatie en geloofwaardigheid drastisch te verbeteren.
Tijdens Catch the Shopper ontmoet je leiders en dwarsdenkers, ervaar je concepten die de toekomst van retail en merken demonstreren én brengen we vakgenoten samen.
Catch the Shopper is voor 2 personen inbegrepen in het ISMI lidmaatschap.
Buiten een aantal internationale sprekers zullen de uitreikingen van de ISMI Shopper Marketing Awards centraal staan.
Schrijf je nu in voor de ISMI Shopper Marketing Awards.