Tijdens deze opleiding van 2 dagen gaan we in op de samenwerking tussen handelspartners, gebaseerd op het gedrag van de consument als shopper.
Waardecreatie van merken heeft niet alleen betrekking op de consument. Veel retailers hebben dan wel merken nodig voor hún concurrentieel onderscheid, maar niet álle. Merken bouwen is op zichzelf al een kunst, maar merken bouwen in een omgeving van een ander is complexer. De uitdaging zit hem in de zoektocht naar de verbinding tussen het fabrikantenmerk en de winkelformule. Joint Category Development begint met het begrijpen van de grondbeginselen van Retail Management en Retail Marketing, juist als basis voor het beter kunnen uitvoeren van het eigen merkbeleid. Redenen genoeg voor het ontwikkelen of door-ontwikkelen van Joint Category Development binnen jouw organisatie!
Tot slot: met behulp van action learning leer je te werken met modellen en toe te passen voor jouw werksituatie.
Interesse? Neem dan even contact op.
Wat ga ik leren?
Wat is Joint Category Development, wat maakt Joint Category Development succesvol? Je leert te denken en handelen vanuit het gedrag van de consument als shopper. En zo de succesvolle ingangen te vinden tot je handelspartners. Leer hoe je de processen van Category Management, Shopper – en Trade marketing kunt toepassen en zo tot een optimale samenwerking kunt komen met je handelspartners.
De volgende onderwerpen komen aan bod
Resultaten
Aditionele Informatie
- 09:30 - 1700 (inloop vanaf 0900)
- Locatie: Meetingcentre Eenhoorn Amersfoort (tov Amersfoort CS)