My work

Showcase your work beautifully. Be proud!

10 februari 2021

Pop-up Hero Jam Studio

Stel je eens voor, je hebt een drukke werkdag achter de rug en schiet na afloop nog even snel de sup...

23 april 2021

AT&T TV Demo App

The Industrious designed and developed the AT&T TV Demo App as a simple, effective way to engage cus...

17 april 2021

Modulaire shop-in-shop voor Lief Dier – Pets Place

De Virupa ontwerpstudio ontwikkelde in samenwerking met Virupa Display vanaf scratch een range ontwe...

7 juni 2021

PLNT

Een nieuw consumentenproduct in de markt zetten is altijd een leuke uitdaging. Want hoe zorg je ervo...

30 oktober 2021

C&A Connected Shopping

The Industrious proposed a new way for C&A shoppers to participate by creating curated collections b...

10 februari 2021

De Blokker Buurtbus

Nederland kleurt een stukje oranje, Blokker heeft namelijk een mini-Blokker op wielen ontwikkeld: de...

20 december 2023

Ieder eetmoment bijzonder dankzij de sterke positionering van Oil & Vinegar

Wie van het leven geniet, komt graag bij Oil & Vinegar. In de speciaalzaken van Oil & Vinegar vind j...

28 december 2021

Hoe Smint constante merkgroei realiseert

Smint groeit 5 jaar lang op rij in omzet en merkwaarde. Hoe dat kan?Smint speelt met hun commerc...

27 augustus 2022

Bolsius | Scent the Brand

Bolsius staat als merk voor magische momenten, kwaliteit en een fantastische geurbeleving. De geurte...

9 februari 2021

Try&Buy met de pastaBAR®

Het concept van SPAR University, we verbinden de clicks en de bricks. Hier wordt duidelijk verbindin...

24 december 2021

Hoe de nieuwe NS stem ons emotioneel weet te raken

Er is een nieuwe NS omroepstem: Karin. Deze stem vertelt jou vanaf nu alles wat je moet weten tijden...

26 oktober 2022

Gezond vooruit/Lekker bezig

Young Perfect was genomineerd in twee categorieën. Binnen de categorie Field Marketing hebben wij d...