Instore Shopper Marketing Insituut
Instore Shopper Marketing Insituut

Uitdragen

 

Live!

bijeenkomsten

Programma

13.30 uur
Ontvangst.

14.00 – 15.00 uur
‘De magie van Confetti-momentjes’

Wij proberen in iedere Live! bijeenkomst zo veel mogelijk inspiratie te stoppen. Ook vandaag. Retailers, lever- anciers etc willen maar één ding; trouwe, loyale klanten. Bij voorkeur zelfs fans of ambassadeurs die actief – gra- tis- reclame maken voor Merk X of Winkel Y. Om dat te kunnen bereiken, hoeven we maar één ding goed te doen. We moeten een ‘paarse koe’ zijn. Hoe? Heel simpel: door (wel) hét verschil te maken voor de klant. Waar zitten klant- en op te wachten? Nou, niet op weer een nieuw smaakje hagelslag, niet op nog slimmere lampen of op nog een bouwmarkt die óók goede aanbiedingen heeft. We zitten te wachten op relevante oplossingen die ons leven mak- kelijker, beter, fijner of leuker maken. Hoe mooi zou het zijn als jouw merk, jouw winkel, jouw team en/of jóuw product daarvoor kan zorgen? En, wat zou het voor jullie klantloy- aliteit, omzet, marge en market share kunnen betekenen? Chantal Riedeman, van Shopology gaat ons verrassen.

 

15.00 – 15.30 uur
Pauze

15.00 – 15.30 uur
Pauze

15.30 – 16.15 uur
Best Practice 2017/2018:
De HERO Jam Studio.

In The Perfect Pitch kregen bedrijven slechts 5 minuten de tijd om hun case voor het voetlicht te brengen. In de komende Live! bijeenkomsten krijgen deze bedrijven de ge- legenheid hun best practice in zijn geheel te presenteren. De bezoekers kunnen vandaag Saskia van Rijn van HERO en Jaap de Jong van bureau Young Perfect het vuur aan de schenen leggen en ingaan op de achtergronden, de voetangels en klemmen.

16.15 – 17.00 uur
Shopper Marketing Dispuut.

De vijf nieuwe gezichten van het ISMI gaan in gesprek met elkaar over onderwerpen die de marketeer dagelijks bezig- houdt. Vandaag is dat Samenwerking; met externe partners zoals de retailer, de merkfabrikant, externe partijen en niet te vergeten intern, met marketing en sales collega’s . Onder leiding van Jurgen Mohr, directeur Brompton Road gaan Debbie Hendriks, customer & shopper marketing directeur bij Groupe SEB en Miriam de Bruin, marketingmanager van DGN Retail in discussie met elkaar en met de zaal. 

 

 
13 November

Joinn

Onderdoor 5, 3995 DW Houten. Gratis toegang voor ISMI Leden

Gratis toegang voor ISMI Leden